Abam Kie's Birthday Giveaway

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum wbt

ABAM KIE'S BITHDAY GIVEAWAY | Salah seorang sahabat blogger yang rajin menganjurkan segmen atau giveaway baik secara perseorangan atau bekerjasama dengan sahabat-sahabat blogger yang lain adalah Cikgu Abam Kie yang lebih selesa PC panggil Cikgu AK.

Syarat yang mudah dan ringkas menjadi salah satu sebab mengapa ianya menarik PC untuk rajin menyertainya dan PC yakin disenangi oleh sahabat-sahabat blogger yang lain juga untuk menyertai. 

related  image
KLIK SINI

Tidak dinafi,selain blogwalking dan sentiasa berkongsi entri,menganjurkan segmen atau giveaway juga adalah salah satu cara blog kita dikenali dan menarik lebih ramai pengunjung sekaligus menjadi pengikut.Moga Cikgu AK terus menganjurkan segmen dan giveaway untuk masa-masa akan datang juga..

Dan;


Untuk sahabat blogger Cikgu Abam Kie..46 itu angka.Biar sekadar angka ianya adalah rezeki yang diamanahkan dan dipinjamkan yang bukan biasa-biasa kerana tidak semua merasainya.Baki usia yang entah tidak pernah diketahui berapa lagi jumlahnya..moga setiap digitnya yang bakal semakin bertambah itu tidak dan jangan dipersia kerana itu bererti semakin dekat jasad dan roh bakal kembali kepada Pencipta.Moga setiap detik Cikgu meniti usia..ianya menjadi pelaburan-pelaburan besar di dunia yang nantinya di akhirat sana Cikgu sentiasa berbahagia mengutip imbuhannya.Moga sentiasa wasatiah dalam segenap tindakkan..qanaah menerima rezeki dan syukur sentiasa.Jadilah hamba Allah,guru,suami,ayah dan blogger yang mewah dengan kerendahan hati.Selamat ulangtahun kelahiran sahabat blogger Cikgu Abam Kie.

Sahabat blogger yag lain..jom join.. 


#sama-sama mencari redha Allah SWT




PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

17 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. As salam. Terima kasih byk2 sbb sudi join GA abam kie ini. Selamat maju jaya. Selamat berpuasa...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumussalam Cikgu AK.Sama-sama Cikgu.Aamin inshaAllah.Selamat brpuasa kembali.

      Padam
  2. sanah helwah abam kie. semoga sentiasa di bawah rahmat Allah. dan semoga ada rezeki PC dalam GA ni. InsyaAllah.

    BalasPadam
  3. singgah dari segmen sama

    http://meinnameisthazrina.blogspot.com/2019/04/abam-kies-birthday-giveaway.html

    hai..:)

    BalasPadam
  4. dari segmen yang sama. good luck

    BalasPadam
  5. jalan-jalan dari ga yang sama, https://www.mialiana.com/2019/04/abam-kies-birthday-giveaway.html

    dijemput untuk join ga mia di https://www.mialiana.com/2019/05/giveaway-sapsibubapanet-di-mialianacom.html

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama