^^kUnTUmaN ukhWAh..nIKMAt SilaTurAhiM^^

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم



Baru sahaja sampai..terima kasih atas kejujuran dan sikap bertanggungjawab posmen yang bertugas hari ini :)  sebenarnya terkejut tapi dalam hati mengucap kalimah syukur alhamdulillah..tapi daripada siapa ye????

Bila dah dapat hadiah..siapa yang tak terujakan..moga esok di akhirat dapat buku hisab dari belah kanan.. :) excited sangat..senyum pun dah meleret leret masa ni :) buka sloe slow..cermat cermat..ngendap sikit sikit..

 Taaaraaaaa...cenderahati cupcake siap ada cream dan srtawbery tau..dan bersamanya sehelai warkah pengganti diri..luahan rasa hati..salam ukhwah wahai adik..warkah daripada sahabat..yang hanya bertemu di alam maya..gembira dan terharu..syukur Ya Allah..hanya engkau berhak membalas dengan seribu satu kebaikan..ameen..

Dan inilah dia,,si cupcake strawbery buat pengomen tegar katanya,,yakinlah setiap apa yang kita lakukan Allah pasti memandangnya..siang atau malam,terang atau gelap..tidak terlepas walau sesaat..dan apabila kita menggembirakan hati sesama insan nescaya Allah juga akan menggembirakan hati kita..dengan pelbagai cara..lakukan sesuatu itu tanpa minta imbuhan..namun Allah tetap datangkan rezeki,bahagia dan gembira bersama samanya..TERIMA KASIH adik BK(BUDAK KAMPUNG--> http//:www.mimbarhatiku.blogspot.com)..suanya kita telah Allah tentukan..dan susunan Allah itu sukar untuk kita jangkakan..
InsyaAllah..sokongan kepada sahabat sahabat blogger yang lain juga akan sentiasa tulus daripada hati insan kerdil ini..barakallah..
wassalam ^^,
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

7 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. alhamdulillah .. wah bestnya akak dpt gift , sedap tak cupcake tu hehe , kalau hati kite ikhlas pasti ada balsannya , mahupun d'dunia & akhirat =) akak tgok sndiri dekat sini boleh ? http://www.flm2u.com/2013/01/sehangat-asmara.html arina susah nak cerita bab2 romantik ni haha lagi2 bab suami isteri ni hehe laman web 1st http://www.flm2u.com/ akak leh tengok mcm2 movie terbaru terhangat kat sini =)

    BalasPadam
    Balasan
    1. tu lah alhamdulillah..alololo..ye tak yekan..arinakan single lagi bukan dalam erti kata sebenar la..opssss..udah berpunya ya cik arina..saja la tu nak buat akak ngences ni..hihihihi..suatu masa nanti panjang umur..arina akan juga menjadi seorang isterikan dik..ameen...ok nanti akak buka laman web ni..tengok citer elok2 ea..

      Padam
    2. hahaha kalau dh sampai seru ada lah tu hehe malu pula kita =) ok In Shaa Allah suatu hari nanti , mudhan akak pun sama =)

      Padam
  2. alhdmlh...trm ksh kt abg posmen krn dpt menunaikan amanah serta tgjwb 2.sm2 kak walau ia xsemahal zulian yg bersinar

    BalasPadam
    Balasan
    1. bukan mahal atau murah iman menjadi ukuran..tapi keikhlasan,kesungguhan dan silaturahim yang terbina itu paling utama..TERIMA KASIH banyak2 ye..

      Padam
  3. alalalalala comelnya...semoga persahabatan yang terjalin berpanjangan...amin

    BalasPadam
    Balasan
    1. mudah2an kan kak walau jumpa kat coretan sahaja..moga silaturrahim ni..kita semua berpanjangankan kak..amen..

      Padam
Terbaru Lebih lama