MINYAK AIR BERSATU TIADA

Bissmillahirahmanirahim 
Assalammualaikum

MINYAK AIR BERSATU TIADA
Ihsan Google 

Sayur goreng santan berlemak
Banyak bercakap bergetar bibir
Bila menggoreng menggunakan minyak
Merebus pula menggunakan air

Angguk dia...menggeleng pun dia..menyokong sesuka hati pun dia..dah kata best friend forever kan..kan..hihihi,haruslah..harus juga di ingat..sama sama manusia..esok lusa berpaling juga..apa asas dan terasnya menjalin persahabatan itu..sahabat tidak suka merembat..kawan tidak akan berlawan..tapi teman..mesti susah senang sama..nak lagi comel..ukhwah biar lillahitaala..

Kongsi bantal..mimpi berbeza..kalau sama pun..sama sama tak tidur dok berebut bantal buruk..hehe..perbezaan itulah menjadikan hidup warna warni..tak gitu..kadangkala yang ibarat langit dan bumi itulah apabila bergabung dengan cara berlainan mencetuskan fenomena berguna..

Setiap daripada kita ada peranan tersendiri..merendah diri bagus..tapi jangan merendah rendahkan diri..kalau tak cukup tinggi..jangan pinggirkan diri sembunyi dalam perigi gara gara frust tak layak jadi model walaupun iklan berus gigi...bersyukurlah..ucap alhamdulillah..jangan biarkan emosi menghanyutkan kita hingga mengkufuri nikmat Ilahi..

Sekian
Tinta Perdu Cinta 
MINYAK AIR BERSATU TIADA

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

2 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. taknak.. taknak nyorok dalam perigi. tak best. hehe.. penuh makna, tapi saya faham sangat-sangat. hehe..

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama