~~Hujung jarI~~

Bismillahirahmanirahim 
Assalammualaikum..

Ihsan en Google 

Berbeza..sangat jauh berbeza..bila bersembang bab bab teknologi..ibu ayah..atok nenek kita..lancar menutur kata..menghela nafas..gembira melihat anak cucu boleh menikmati kemajuan teknologi..bagus..sedihnya bila setiap kali nak bercakap..nak bertanya perlu ulang banyak kali..sekali sekala jumpakan..nak sembang pun sejag minum air..kan banyak ceritanya..naik lelah dibuatnya..tanya lain jawab lain..jangan ye..kesian..intan payung..tahukan adab bila bercakap dengan orang lebih dewasa..

Tidak semua yang kita ingini menjadi milik diri..tunjuklah sampai kebas hujung jari dik..tu..tu..ni..ni..terjuih juih bibir..dah kalau bukan maka tidaklah..rupanya harta ini ahmad albab yang punya..hahahaha..biarpun hujung kuku sudah menyentuh..biarpun berada pada barisan hadapan tidak mustahil yang di akhir barisan itu lebih menyerlah,,cemerlang..tapi ingat dah succes jangan tunjuk belang..mudah mudahan tidak ye..

Biarpun kecil langkahnya..namun jika tekun luas pemandangannya..buktinya..shopping online you..class you jah..berpinar mata laki 3 hari sekali parcel sampai atas meja dia..bagus isteri abang..tak suka pergi shopping mall..jimat..jimat..hehe..sabar ye..sabar..selagi tidak memudharatkan..ok..berpada padalah..

Kita ini insan biasa..biasa biasa saja..berusaha untuk menjadi yang pertama namun kadangkala menjadi yang terakhir..hanya Allah tahu sebabnya..
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

8 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Yg tua dihormati yg muda kena belajar memahami walau ada ketika apa yg ditunjuk sekelip mata dpt diperolehi dgn mudah. Sebab ada kalanya semua yg mudah diperolehi juga mudah perginya.. kena berhati-hati sebab apa pun milik kita sebenarnya atas izin dariNya.

    BalasPadam
  2. hihihihi... lawak la kak.. apa2 pun, beringat.. beringat sebelum terkena atau keadaan jadi parah...

    BalasPadam
  3. iyer.. sopink online lagi bahaya.. sbb tak nmpk duit tu makin menipis.. huhu

    BalasPadam
  4. kena banyak bersabar dgn orang tua ni, seperti mana mereka banyak bersabar dgn kita masa kita kecik2 dlu.. =)

    BalasPadam
  5. @Kakzakie
    betul kak zakie..PC setuju..kena ingat selalu..

    BalasPadam
  6. @Mummy-Ann
    kena sentiasa berhati hati..beli apa yang betul betul perlu..

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama