::Seakan masa itu mengikaT::

Bissmillahirahmanirrahim..
Assalammualaikum semua..hye..

ihsan GOOGLE

On time!!..ketepatan waktu itu penting..di situ mampu mengubah persepsi..boleh melembutkan hati yang keras,memadam amarah yang kian membara..dan secara tidak langsung ianya menunjukkan kejujuran diri..jujur kerana menepati janji dan waktu..serta jujur dalam galas tanggungjawab..kurang dah nak jawab depan Allah nanti..bila kita memudahkan urusan orang lain..insyaAllah setiap urusan kita juga kian menjadi mudah..suka tak..yeyy..

Setiap daripada kita ada peranan masing masing..lunaskan sebaiknya..namun tidak menjadi salahnya andai saling membantu..asal jangan membantut..nanti sampai bila pun tak boleh maju..tak dapat mencapai sasaran..nak jadi cikgu..nak jadi doktor..nak jadi artis..ehh..hehe..nak kawin muda pun cita cita tahu tak..kihkihkih..ada pro dan kontranya..molek pengurusannya..insyaAllah comel  impaknya asalkan ibu ayah redha ye..pass..

24 jam..sama..jangan iri hati..stress??terpulang pada diri bagaimana mengurusnya..8 jam tidur..8 jam mencari rezeki..8 jam beribadah kepada Allah..pun ok..hehe..
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

4 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. tapi ada juga yg terlajak buat itu ini tanpa mempedulikan kebijaksanaan menguruskan waktu.. sudahnya, apa yg dijanji tak dibuat.. tu ler, lain kali jgn berjanji dari awal... grrr...

    BalasPadam
  2. masa itu emas dan takkan kembali :D

    BalasPadam
  3. @Gee Lion
    ermmm begitulah biasanya..namun boleh berubah dengan syarat berusaha untuk berubah..

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama