♡♡singkat♡♡

Bissmillahirahmanirrahim
Assalammualaikum..hyee..




Rindu..rindu PC pada semua sahabat ukhuwah..syukur atas segala nikmat..setiap degupan jantung..nafas dan kerdipan mata..alhamdulillah..alhamdulillah..biarpun sekadar sebiji nasi yang masuk ke mulut kita..bersyukurlah kerana itu sudah ketetapan rezeki kita daripada Allah..kalau terasa ingin mengeluh..istighfar ye..ingat Allah sentiasa..

Kita merancang..Allah juga merencana..Allah lebih hebat..kerana DIA tahu segalanya tentang kita,, juga yang terbaik untuk kita..ye tak..Mac telah menjengah..masa terus berlalu..terus berputar..dalam pada kita sibuk dengan urusan dunia..yes..moga Allah tidak melupakan kita..tidak berpaling daripada melihat kita dan tidak memalingkan hati kita..nauzubillah..

Suka suki...eh..siapa yang tidak suka bergembira..ketawa sana..gelak sini..bergurau senda..opsss pastikan tidak rempuh batas ye..harap maklum..bila batas roboh..takut takut kita jadi rapuh..serammm..ingat..hayat kita di muka bumi ini singkat..bila mata terpandang sesuatu yang singkat..atau senteng..cukup dia..jangan kita..doakan..terus mendoakan..mudahkan..hidayah perlu dicari..seru perlu diminta..kesempurnaan milik Allah namun kita hamba mohonlah agar tidar tercicir..
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

4 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

Terbaru Lebih lama