♡♡hak♡♡

Bissmillahirahmanirahim 
Assalammualaikum ukhuwah ♡ 


~~Melayan perasaan ke perasan huhuhu~~
bila hendak sesuatu berusaha..sudah perolehi apa yang dihajati,,mensyukuri,,gembira??haruslah.,,duduk atas kerusi rasa macam mengepak ngepak sayap diudara...seronoknya berganda bila jalannya atau caranya halalan thoiyyiban..bukan pada makanan saja wajib bersih dan suci ye..insya Allah ada keberkatannya di situ..

~~Bukan calang calang~~
Wahyu daripada Allah..kepada Rasul kita..Nabi Muhammad SAW..untuk kita ini ummat dan hamba..Al Quran sumber rujukan..naskah agung yang teramat indah..lengkap..tersedia segala jawapan pada setiap persoalan..pertahankan kitab kita..sayangi sepenuh jiwa raga..PC juga seringkali memandang sepi..masyaAllah..berdosanya aku sebagai hamba..**pangggg..sakitkan..bangkit..berubah..

~~Suara suara berbicara~~
Persoalan demi persoalan..dah namanya manusia..penuh dengan tanda tanya..berselirat segala neoron di kepala mencerna cerita..fakta atau auta..mesyuarat bermula..di jendela atau pintu jiran tetangga..tapi sekarang kemudahan teknologi kan ada..teks pun boleh panjang berjela..hohohohoi..muqaddimahnya du'a..kan salam itu du'a..moga isinya tidak menyebabkan kita menjadi fakir kedana..hendak berhutang tidak semestinya mengisi borang segala..atau menyatakan detail diri semua..betul tak..iye ke??garu kepala..krikk..krikk..HUTANG PAHALA..moga kita bukan menjadi pengutip dosa..
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

10 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Godaan syaitan itu yg buat terkucil tapi pang! bagi sedar cepat taubat. Tak mahulah hidup dgn kutip dosa org semata - Allah..

    BalasPadam
  2. Kalau cara betul and then berjaya memang happy yang tak terhingga lah! <3

    BalasPadam
  3. Sayu juga mengenangkan banyak dosa dlm diri ini.. hurmmm..

    BalasPadam
  4. manusia yang tidak pernah sepi dari ujian dan dugaan dariNya.

    BalasPadam
  5. @Kakzakie
    harapnya begitulah kak..jangan kita muflis di sana kelak..

    BalasPadam
  6. @Gee Lion
    PC lebih lebih lagi banyak dosa..masyaAllah..

    BalasPadam
  7. @anajingga
    sejak zaman Nabi Adam a.s lagi godaan itu ada..

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama