♡♡penambah perisa katanya♡♡

Bissmillahirahmanirahim 
Assalammualaikum ukhuwah ♡ 

Google image 

Alhamdulillah..syukur atas segala nikmat..pantasnya detik masa berlalu atau sebenarnya PC yang lagha selalu..masya Allah..moga pintu pintu taubat senantiasa luas untuk kita..dan semakin banyak gerbang rezeki menghampiri PC juga ukhuwah semua..ameen..24 Ramadhan 1436H..ramadhan kian menjauh..moga Syawal yang menghampiri tidak menghambarkan baki Ramadhan yang ada..tidak melesukan jiwa jiwa yang dahagakan rahmat penghujung bulan ummat ini..

○°○membina○°○berbicara..no limit katanya..dah mulut masing masing kekdahnya..ikut suka..ikut rasa..lalala...yang bijak..setiap bicara dan kata pastinya baik baik belaka..tak kisahlah sebagai hiburan hati atau penyedap telinga..yang mendengar tersenyum gembira..yang ada sampai menangis ter"over" suka..haaammmmboi..lawak jenaka menjadi juga rupanya..yang gundah gulana..boleh tersenyum gembira..yeee kita sedang topup pahala..alhamdulillah..

○°○cerca merba bahaya○°○dulu dulu asalnya mesyuarat kecil kecilan..peringkat tangga..pintu tak pun tingkap standardnya..paling hebat pun telefon rumah kan...kan..daripada satu bab ke satu bab ulangkaji terlarang..tidak sedar rupanya tambah pahala orang..sampai cuping telinga daripada kering jadi lembab..hehehe..yang lepas biar berlalu..rajin rajin istighfar selalu biar dosa kita gugur melulu...yeyyyy...alhamdulillah..ringan sikit belah kiri tu..kalau dulu dek mulut boleh haru biru..dan kini lebih maju..biarpun mulut membisu..namun jari yang pantas menari boleh buat orang nangis tidak berlagu..hidup celaru..terceruk dipenjuru..

○°○muka surat baru○°○abjad yang bergabung menjadi frasa yang menyatu..membentuk ayat ayat yang berkait satu persatu..selesa untuk dihayati atau menyakitkan hati sanubari..helaian bertukar helaian..begitulah perumpamaan hidup ini..setiap hari..hari yang baru..
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

2 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Kalau dulu kerana mulut menambah dosa, tapi bila dah maju, hanya dengan jari jemari kita dah memberatkan bahu kiri...

    BalasPadam
  2. @Dunia Zumal
    bila kita salah gunakan segala apa yang ada dipersekitaran kita..padahnya balik pada diri sendirikan zumal..risau juga PC sebenarnya..

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama