♡♡realiti♡♡

Bissmillahirahmanirahim 
Assalammualaikum ukhuwah ♡ 

Google image 

10 Syawal 1436H..rasanya seperti semalam kedengaran takbir raya..dan kelmarin berakhirnya ramadhan..rupanya dah pun 10 Syawal..alhamdulillah..syukur atas segala nikmatMU Ilahi..yang menghadiri rumah terbuka,,hati hati memandu..bissmillah..kan rezeki hadir oelbagai cara..bermacam bentuk..

□■◆lamanya◆■□bila sesuatu itu menyesakkan..menyedihkan dan yang hadir itu satu ujian..satu musibah...waktu dirasakan seolah terlalu lama dan lambat untuk berlalu pergi..dan kita acap kali membilang waktu..mengira detik..

□■◆cepatnya la haiii◆■□tidak mengira..jauh sekali mencongak..gasak situ..happy..gembira sakan..dan percayalah ianya lebih pantas berlalu kerana lebih kita mengisi setiap detik itu..maka lebih pantas berlalu kerana bila kita menghargainya justeru kita menikmati dengan hati..bakal menjadi sweet memory..percayalah..

Realiti bukan umpama bayang bayang
Ingin kemanisan perlu pengorbanan 
kerana hidup ini bukan begitu sayang
hidup ini satu perjuangan

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

7 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. 10 syawal..waktu yg memang cepat..

    saat kita gembira waktu memang cepat berlalu, hidup itu sebenarnya mudah, seperti juga agama kita, cuma yg menyulitkannya kita, kita cuba memperbaharui dengan sesuatu yg belum pasti kita mampu lakukan, syukur padaNYA..mohom agar kita sentiasa gembira n redha..

    BalasPadam
  2. @mizz yatiey
    betul..kalau boleh biarlah kita menikmati kegmbiraan itu dengan penuh kesyukuran..

    BalasPadam
  3. benda best mmg cepat rasa ia berlalu :)

    BalasPadam
  4. @Sop
    cuma harapnya dalam kita menikmati keseronokkan..jangan sampai lalai dan lupa..

    BalasPadam
  5. Moga cepat bertemu kembali di bulan Ramadhan...

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama