♡♡cover malu??..haaishhh♡♡

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 

Cover malu
Google image 

Bersyukurlah..tolonglah mensyukuri nikmat kurniaan Ilahi..besar impaknya bila mana rapuhnya hati untuk mensyukuri sesuatu..

●○•cover malu??..haaishhh•○●
Takdir..setiap kita ada buku takdir masing masing..ada ceritera kehidupan tersendiri..siapa saya,,dia,,awak dan mereka??..itu rezeki yang telah termaktub diluhmahfuz lagi..kan sedari alam rahim ibu kita lagi...haaaaa lupa ea...lupa letuu..hukhuk..ok..ada sesetengah daripada kita lahir lahir celik mata tersedia segenap kemewahan..alhamdulillah..ada juga dibesarkan dalam serba kekurangan..pun alhamdulillah..atau mungkin kita lahir dalam golongan sederhana..alhamdulillah juga..yang pasti semuanya bermula daripada sifar..kemewahan mahupun kesederhanaan boleh diwariskan..ia boleh berubah sekelip mata jika tidak diurus atau diurus sebaiknya..

Mereke memiliki mungkin semudah memetik jari..dan kiranya kita juga mampu memiliki dengan usaha sendiri..maka silakan usaha sendiri..hehe..hebatnya insan itu bila seolah tidak punya apa apa sedangkan mewahnya berganda ganda..dan kelihatan miskinnya insan itu bila ingin kelihatan mewah walhal hidupnya biasa biasa..

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

10 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. yup, setiap orang ada rezeki masing-masing..

    jadi mengapa perlu dibanding-bandingkan..?

    BalasPadam
  2. Btl 1..rezeki hanya allah swt ada di mana2

    BalasPadam
  3. betul tu kak . rezeki semua org ada dan berbeza . Allah maha adil . tp biasala kita manusia kdg3 ada rasa cemburu dgn rezeki org tu, rasa malu kenapa kita tak dpt mcm dia . sekian2 lahh . hati manusia kan . kena muhasabah lg ni diri sendiri. hihi :)

    kena yakin dgn Allah :)

    nice entry akak :*

    BalasPadam
  4. @NuSaNa NoSa 91
    Betul..tapi banding membanding seolah sudah menjadi darah daging pulaknya..nauzubillah

    BalasPadam
  5. @noorfatinie
    Allah..terima kasih..dengan izin Allah idea ni..

    BalasPadam
  6. @Lieya Yaya :)
    Bila kita pertikai itu ini bermakna kita sedang pertikai Allah juga..nauzubillah

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama