♡♡exercises♡♡

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 

Senaman
Google image 

Senaman
Google image 

●○•°exercises°•○●
Alhamdulillah masih berpeluang untuk kita melihat dunia..24 Syawal 1436H..bulan Syawal semakin menginjak ke penghujungnya..open house masih rancak diadakan..syukurlah kerana berlapang dada berkongsi rezeki..moga Allah lipat gandakan rezeki kalian dan kita semua..aaaaaaminnn..
Tu sedap..ni sedap...ngap..ngap..ngap...eh lupa baca doa makan???tak apa,,istighfar bissmillah...tu best..ni best...glurrrp...glurrrp..eeerkkkk..oppss alhamdulillah..dalam pada gembira makan itu ini..tak kurang yang menangis bagai nak rabak kelopak mata..lemak bertingkek tingkek melebihi mangkuk tingkat atas gerobok..bagi yang mementingkan penjagaan kesihatan juga body cutting..yes exercises menjadi satu kewajipan..baguslah..kalau dulu orang giat bersenam nak kurus melidikan tubuh badan..tapi sekarang orang giat bersenam nak menjadi yang sado..asalkan bermanfaat..silakan..

Solat

Google image 

Kalau kita boleh mewajibkan exercises jangan sesekali kita mengabaikan exercises yang sememangnya wajib untuk kita..

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

6 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

Terbaru Lebih lama