♡♡jangan sampai terampas♡♡

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Google image 

Alhamdulillah syukur pada Allah..atas segala nikmat..moga bila kita bersyukur..Allah tambah lagi nikmat..in sya Allah..amin..

◇◆◇saling menjaga◇◆◇emak ayah..anak anak..atau lebih luas sedikit saudara mara..kita saling menjaga..saling menasihati dan saling berkasih sayang..PC suka ulang ulang..nak menegur..nak menasihati mesti berhati hati..barilmu dan beradab..berlemah lembut bukan dengan kekasaran..kenapa??..silap bicara kemarau ukhuwah bakal berpanjangan..kerana kita bercakap dengan manusia..orang...BUKAN orang orang yang ditengah sawah padi..hehe..

◇◆◇kemudahan◇◆◇kalau ditanya..semua suka kemudahan..hendak kemudahan..sebab itulah ada mudah.my untuk membantu..eh..hehe..loceng (bell) elok dipasang..untuk memudahkan tetamu dan tuan rumah..tapi jangan ucapan salam dilupakan..bayaran bil bil melalui online..good kerana jimat masa..tapi setiap resit pembayaran sangat perlu disimpan..untuk hari kemudian..kita buat apa yang kita rancang..tapi terkadang Allah hendak kita laksanakan apa yang sudah DIA aturkan..

**anak anak yang sudah berumahtangga ..punya kehidupan sendiri..ibu bapa sekadar memerhati dan sekali sekala menasihati..tiada istilah lebih sana kurang sini..sayangnya sentiasa dihati..dia tidak dirampas...dia juga bukan merampas..kalau dianggap rampas merampas sampai bila pun besan dengan besan tidak berasa aman dan puas hati..carilah lorong kebaikkan pada diri..huhuhuhu..



PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

5 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

Terbaru Lebih lama