Pastinya sakit..bila tiba masanyA

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 

Setiap hari itu tersirat rezekinya yang tersendiri..syukur alhamdulillah..

○°pastinya sakit..bila tiba masanya°○


Pastinya sakit bila tiba masanya
Google image 

Pada tubuh manusia jantung itu umpama nadinya..terhenti degupan jantung itu bermakna jasad terbujur dingin..manakala bagi pokok pula sudah tentulah akarnya menjadi nadi..sekiranya boleh janganlah sesuka gati potong akarnya ye..kebuluranlah pokok tersebut..disaat kita nikmati kegembiraan..kebahagiaan..gulung rambut sambil makan popcorn atas sofa empuk..ermmm jangan lupa malaikat maut tak jemu jadi  stalker kita..asyik dok usha sepanjang hari..hari hari..oleh itu behave sehabis yang boleh..amin..

Berkasih sayang..rasa sayang bukan semata pada diri sendiri..juga pada harta benda..dan semua disekeliling kita..hargainya sebaik mungkin..sedari semalam motor kami terpaksa dimasukkan ke wad bengkel..cedera parah..hujan panas..jauh dekat..menabur jasa..berbakti..pastinya dia sakit..hingga tiba masanya jadi begini..

Pastinya sakit bila tiba masanya

Pastinya sakit bila tiba masanya


Pastinya sakit bila tiba masanya

Dalam setiap rezeki kita sebahagiannya ada juga orang lain..sabar menanti gaji..sabar kenderaan tidak sihat..sabar tunggu motor siap diperbaiki esok in sya Allah..





PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

4 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

Terbaru Lebih lama