Peranan yang ditengah tengaH

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 

Peranan yang ditengah tengaH
Google image 

peranan yang ditengah tengah

Along sampailah ke ucu..tidak terpinggir lagi jangan disisih si anak tunggal..ha semua ada peranan masing masing..tidak kira awak tu anak lelaki atau anak perempuan..bergantung juga pada cara ibu bapa..ada yang latih anak sama rata baik lelaki atau perempuan..tidak kurang beri pengkhususan tugas..perempuan lunas tugas tugas yang lazim di lakukan kaum hawa begitu juga anak lelaki dengan rutin tugas lazim kaum adam..

Tapi..ha tapi ada juga jenis mak ayah yang suruh anak hanya fokus pada pelajaran 100% SAHAJA..*jangan sentap tahap gaban gagap tahap demam kura bira kena sound dengan mak mertua..si maknya pulak jangan hijau bila kena perli dengan besan*bertabah la ya..jangan putus asa..belajarlah..in sya Allah boleh..amin..
Sebelum besan dengan besan sama sama hijau wahai anak mainkan peranan.

Tidak semua masalah boleh kita leraikan sendirian...kadangkala perlukan juga pandangan dan bantuan orang tengah..carilah orang tengah yang betul betul berkualiti bukan sekadar telinga kuali..yang jujur dan amanah bukan suka buat hati kita tambah menanah..ulangkaji dengan matlamat dan tanggungjawab yang digalas..jadilah yang membina bukan meruntuh..


PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

6 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Berdepan dugaan biarlah dengan matang kan... semua benda boleh settle punya ^-^

    BalasPadam
  2. @Dunia Zumal
    Betul zumal..in sya Allah..yang penting sabar sekesaikan masalah tu..

    BalasPadam
  3. x terbayang besan dgn besan jd hijau PC...hihihi

    BalasPadam
  4. @kak gojes
    ngeri kot..sebelum terjadi baik siap sedia..nauzubillahiminzaliq kan..

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama