BuntU?!?

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم

Image
Google image 


||buntu?!?||

Ada masa masanya kita rasa buntu..lost..kalau sekali sekala itu adatlah..awas..kalau hari hari macam tu..rasanya seolah ada yang tidak kena..jeng..jeng..jeng..

Lain orang lainlah apa penyebab kebuntuan itu..macam blogger mungkin buntu hendak mencari idea untuk perkongsian diblognya..kalau tukang jahit boleh jadi buntu kerana haus idea nak jahit lace dan manik..maklumlah satu baju satu design..*haa mau berdarah hidung cari ilham*..ibu ibu bekerjaya atau suri rumah sepenuh masa buntu nak hidang menu apa..haaa sila garu siku..

Kita tak boleh jangka sesuatu situasi itu bagaimana..kadangkala sudah berlaku atau sedang berlaku saat dan ketika itulah kita rupanya mampu bertindak dan tanganinya dengan baik..alhamdulillah..kuasa Allah kan..syukur..cuma,semasa berada dalam situasi kebuntuan jauhkan dari tersilap langkah..elakkan salah bertindak dan sentiasalah dekatkan diri padaNYA..minta pertolongan dariNYA..

ALLAH SWT sentiasa merindui kita hambaNya..
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

10 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. sekarang tengah buntu apa nak taip dalam blog hahahakz

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehehe..in sya Allah..ada tu nanti idea..yakin :)

      Padam
  2. betul tu PC kami yg tukang masak ni selalu kehausan idea nk masak utk family kdg2 trpaksa cari gambar pinterest utk dptkan idea hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak apa kak..boleh juga tu..sekurang kurangnya idea itu terus ada..boleh dihidang untuk keluargakan.. :)

      Padam
  3. betul ! kalau buntu, pertolongan dari Allah adalah sebaik-baiknya :)

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama