Semakin Sedar

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
Assalammualaikum wbt

SEMAKIN SEDAR


SEMAKIN SEDAR. Alhamdulillah..bak kata pepatah.."hendak pastinya berusaha sedaya upaya..tidak mahu berusaha juga sedaya upaya mencari alasan"...berkat info yang dikongsi di media cetak,,media elektronik juga media masa(sosial)..semakin ramai wanita atau para ibu yang sedar akan kepentingan serta khasiat susu ibu..lantas mengamalkan pemberian susu ibu(breastfeeding) kepada anak anak mereka secara eksklusif..syukur..selagi ada rezeki untuk anak berilah..itu hak mereka..kecuali sememangnya ada kekangan yang tidak dapat dielak.

"Yang perempuan besok besok bila dah kawin..dah jadi mak orang..bagi anak susu ibu..yang lakinya ni para suami jangan pulak patahkan semangat isteri..bagi sokongan..jangan ingat esok di akhirat..anak anak saja yang ke neraka sebab ada dosa dengan mak bapak..mak bapak pun kena tahu anak anak boleh tuntut hak meraka di sana..salah satunya hak air susu..hak bagi nama yang baik..ingat tu..air susu dari Allah..minta dengan Allah..usaha..tapi kalau dah tak boleh..nak buat macam mana..redha saja"..ini lah pesan ustaz PC..PC ingat ustaz..cuma rezeki sedang Allah rencanakan..amin.

Jadi cantik sangatlah bila pihak Nuffnang sama sama mrnyokong Kementerian Kesihatan dalam agenda ini..

SEMAKIN SEDAR
SEMAKIN SEDAR
SEMAKIN SEDAR


Sekian
Tinta Perdu Cinta ❤
Semakin sedar


PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

10 Ulasan

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..

  1. BF ni memang elok, jgn kerana kesibukan abaikan BF ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. Allahu..moga suatu ketika Allah izinkan akak melaluinya Yana..subhanallah.. :)

      Padam
  2. Wahh banyaknya On going! Azwar klik 1.. ;)

    BalasPadam
  3. kebetulan tersama pulak entry berkaitan bf..
    kan, sama samalh kita usahakan.
    saya yakin Allah sedang aturkan yang lebih baik buat pc.. teruskan doa,usaha, ihktiar dan tawakal

    BalasPadam
    Balasan
    1. Subhanallah..Allahu..amin..amin..amin..moga Allah izinkan PC melalui pengalaman ini.. :)

      Padam
  4. Alhdulillah sy pun dpt iklan ni..tahniah sis.. susu ibu anugerah buat semua wanita... terbaik utk anak2...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah tq kak..subhanallah..hargai dan manfaatkan sebaiknya.. :)

      Padam
  5. Alhamdulillah.. tahniah, kak :D

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama