Sememangnya tidak tahU

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 

Syukur ya Allah atas segala nikmat
Selawat dan salam buat Rasulullah SAW 

Image
Google image 

|sememangnya tidak tahu|

Sepanjang hayat yang dilalui..yang telah berlaku itu memori..indah mahu pun gundah.terakam diminda dan sanubari.rasa pelik bila tidak ingat tapi tidak mustahil..betul?..terkadang akibat kemalangan..boleh menyebabkan kehilangan memori..memory lost..itu belum terlupa disebabkan termakan semut kacip..tak pun tengok tengok perkara maksiat..banyakkan beristighfar ye..

Sekali..dua kali cakap tak faham..ok..masuk kali ke 10 pun cakap tak faham cikgu mula jadi hijau..*ingat zaman sekolah*..PC sangat menghormati profession seorang guru..tidak semua ibu bapa mampu hantar anak ke pra sekolah..itu menyebabkan ada yang tidak tahu langsung abjad atau huruf..dah murid mula bertatih mengasah minda dan lidah..subhanallah.

Di dunia..ya..tidak tahu kita belajar.ambil tahu.kita manusia ada keterbatasan kemampuan.percaya dan yakinlah banyak perkara kita tidak tahu..sememangnya tidak tahu..jadi jangan buat buat tahu..dan bercakap seolah olah tahu semuanya..
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

3 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Bila buat2 tahu tapi tak betul itulah fitnah kan...

    BalasPadam
  2. terima kasih atas peringathan ,, malu bertanya sesat jalan , tak salah merendah diri bertanya kalau tak tahu kan kak :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Itulah yang sebaiknya dik..bertanya lebih baik daripada kita buat silapkan..

      Padam
Terbaru Lebih lama