Tiba masa faham jugA

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم

image
Google image


|tiba masa faham juga|

Jerebu yang belum berkesudahan.sesi persekolahan yang on off membuatkan ada hati yang gundah..terutama bagi pelajar yang bakal menduduki peperiksaan percubaan dan seterusnya peperiksaan sebenar hujung tahun ini.bersabarlah.pasti semuanya penuh hikmah.manfaat jadual yang tertangguh ini dengan mengulangkaji pelajaran lagi.berlainan dengan adik adik..meompat lompat bila kata tidak perlu pergi ke sekolah..nak sambung main masak masak gitu..hehehee..

Berkali jatuh terduduk belum tentu mampu memberi rasa kesakitan pada seseorang.bangkit dan terus bangkit.bagus.kuat semangat tu.Tetapi jangan bangkit melulu,ambil ilmu dripada kegagalan lalu.barulah kejayaan itu in sya Allah milik diri.

Penerimaan jauh beza.ada yang faham bahasa mata..ada yang faham bahasa dehem dehem kecil..yang lagi hebat tengok senyuman pun boleh tahu apa maksud tersiratnya..Tapi PC takut dengan satu spesis ini iaitu spesis tidak faham bahasa..hahaha..bahaya tahu tak..kesiannya orang sekeliling..memndam rasa..menjeruk jiwa..moga tiba masanya akan faham juga..dan harapnya idak terlewat saat itu tiba.
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

8 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Yg tidak paham bahasa itu pening

    BalasPadam
  2. baguslah kalo dah faham psl emel wak tadi., hikhik2

    BalasPadam
    Balasan
    1. Amboi wak sempat lagi..maaf wak tak perasan pesanan wak pada komen sebelum ini...

      Padam
  3. yang tak faham bahasa itu akhirnya diabaikan saja ... supaya tak terus-terusan pening....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul la mummy...daripada pening,sakit hati..baik abaikan..

      Padam
  4. Moga dikurniakan kefahaman padanya. Aamiin :)

    BalasPadam
  5. Seronok anak-anak tidak ke sekolah akibat jerebu..

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama