Header Ads

Masa Yang Terus Berlalu..

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 

Syukur atas setiap nikmat.
Alhamdulillah.

Selamat bertugas bagi yang bekerja..selamat bercuti bagi yang mengambil cuti..balik kampung..atau mengisi waktu cuti dengan melancong ke destinasi idaman..*wahh*
Sempena sambutan Deepavali esok..pastinya ramai yang mengambil peluang untuk bercuti panjang sedikit..tapi bagi calon calon SPM..teruskan fokus ok..

Hehe..sunyi..jiran jiran balik kampung..eh PC tak balik kampung ke??*perasan,,macam ada yang tanyakan balik kampung ke tidak*
In sha Allah hujung bulan..owhhh rindu baba mama..abah mak..huhu sekaligus memenuhi undangan majlis perkahwinan sepupu...bila seorang demi seorang adik adik sepupu kahwin...buat PC sedar..PC semakin dimamah usia.hukhukhuk...alhamdulillah..

Rindu zaman kecil kecil main pondok pondok sama sama..main nyorok nyorok bawah dapur kayu*hitam baju akak dik kena arang tempurung..mama jeling je*..pantas masa terus berlalu..sekarang masing masing sudah menggalas tanggungjawab..yang lelaki dah jadi suami...yang gegirl dah jadi isteri...syukur..kami sepupu jarang jumpa bila jumpa bercakap macam masing masing pegang mikrofon..

Image
Google image 

logoblog

19 ulasan:

  1. Assalamu'alaikum PC,

    tak balik kampung ke? :P

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikummusalam..hehe..eh tanya..in sya Allah balik..hujung bulan..amin :)

      Padam
    2. Ada masa, langsung balik. Rugi kalau tak balik.

      Padam
  2. Kalau tak balik kampung pun rehat je kat rumah layan teman Blogger ..;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yeyyyy pun boleh juga...rutin tu ucing...hehe..kutip ilmu :)

      Padam
  3. dulu kecik2 ade main kahwen2 tak mak PC tuuu., hehe2

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ada wak..tapi pengantin lelaki PC tak suka sepupu ke atau kawan2 ke..biasanya pengantin kelakinya teddy bear atau buah durian atau buah kelapa...hahahaha...

      Padam
  4. semakin hari semakin dikejar usia kan PC

    BalasPadam
  5. Selamat bekerja PC.... zaman teknologi skang PC hopefully, time jumpa nikmati sebaiknya silaturahim....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul sebab nak jumpa susah..bila dah jumpa..boleh kecoh jadinya.. :)

      Padam
  6. zaman main pondok2 memang best..tersenyum sendiri bila kenangkan..hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kan...setuju..masa tulah gaduh..merajuk..tarik2 baju.. huhu :)

      Padam
  7. majlis majlis macam ni la mengeratkan hbgn family kalau tak jarang dan payah nak jumpa

    BalasPadam
  8. Selalu cik akak ingat..masa sentiasa memcemburui kita..

    BalasPadam
  9. rindu zaman kanak-kanak dulu.. waktu-waktu belum moden.. hee

    BalasPadam

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..