Sebab..

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

image
Image Google

Mengejar..mahu pun dikejar.. 
persamaan kedua-duanya adalah menggunakan sepasang kaki..
Namun bezanya adalah sebab mengapa kita mengejar atau dikejar..

Setiap manusia punya niat dan matlamat berbeza..
walau pun terkadang caranya sama..
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

19 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. tapi gmbr tu lari riang ria bersama sama., ;p

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lari sama2..lepas tu mesti ada salah sorang letih wak..hehe tak gitu.. :)

      Padam
  2. Cuma masa aje yg mengejar kita tak guna kaki kan PC:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul..kita pulak nak lari atau nak kejar rasa lemah kaki.. :) tidak terkejar..

      Padam
  3. deep sungguh maknanya, kak :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yang mengejar dan di kejar je tahu niat masing2 lissa :)

      Padam
  4. Saya suka tajuk ni walaupun ringkas.
    Sebab baru beberapa hari anak saya ajak main kejar-kejar...
    Saya terfikir kenapa...?
    Tapi saya layan je sebab ini juga terapi buat saya dan anak

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehe...setiap orang ada memegang makna tersendiri..dia mengejar..atau kita dikejar dan sebaliknya..mungkin ia sekadar gurauan atau ianya sesuatu yang diluar kotak pemikiran..sebab...sebab lari itu berbeza2.. :)

      Padam
  5. Mengejar redha Allah itu yang paling penting! :)

    BalasPadam
  6. berlari bersama walaupun berlainan tujuan... :):)

    BalasPadam
  7. kadang kadang kita melakukan perkara yang sama tapi niat berbeza :)

    BalasPadam
  8. Matlamatnya tetap sama.. Asalkan tidak melalui cara yang salah..

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama