Header Ads

Warna Warni..

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 

Ada jalan yang luas dan lurus
Ada juga jalan yang kecil,sempit dan berliku
Sepanjang mengembara di muka bumi Allah ini sebagai hamba
Pastinya kita merasai dan melalui setiap jalan tersebut untuk meneruskan kehidupan..
Beribu jejak bermula daripada satu langkah yang kecil..


Image
Google image 

logoblog

15 ulasan:

  1. Biar apa pun langkah dituju pastikan kebaikan yg mahu dilakukan.

    BalasPadam
  2. 100% sokong akak PC... Walaupun kita melalui pelbagai ujian tapi itulah hakikat sebuah kehidupan samada kita suka atau tak.. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih..betul..nak atau tidak...suka atau tidak mesti tempuhikan.. :)

      Padam
  3. liku-liku kehidupan yang mematangkan kita... :)

    BalasPadam
  4. setuju kak, macam macam kita tempuhi kat dunia ni semuanya mengajar kita sesuatu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul yana...tiada yang sia sia daripada Allah :)

      Padam
  5. Semuanya bermula dari langkah kecil..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehe...taaaa...tih...taaa..tih...dan bila dewasa kita juga bertatih untuk terus berjalan ke hadapan kan aiza :)

      Padam
  6. Meskipun hanya satu langkah kecil, boleh bawa impak besar dalam hidup kita :)

    BalasPadam
  7. Kita semua bermula dengan langkah yang kecil dan semoga langkah kita akan terus berkembangberkembang untuk meneruskan kehidupan yang penuh rintangan..

    BalasPadam

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..