Header Ads

Baju Buah Berbulu Halus

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Pelbagai jenis buah buahan adalah salah satu nikmat di dunia ni..
Sedap..lazat..bukti kekuasaan Allah berkuasa mencipta dan menghidupkan apa saja..subhanAllah..

Image
Buah rambutan
Google image 

Image
Buah Kiwi
Google image 

Image
Buah Ciku
Google image 

Image
Buah Strawberry 
Google image 

Image
Buah Mentega
Google image 


Image
Buah Kundur
Google image 

Selain buah buahan berduri..ada juga buah buahan jenis berbulu halus pada kulit atau lurannya...Pastinya ada lagi buah buahan yang berbulu..ini yang dapat PC kongsikan..ada yang sudah semakin pupus..ada sesiapa lagi yang tahu sila kongsikan ye...tambah ilmu...

logoblog

8 ulasan:

  1. buah pic? hehehe Lissa suka pengang kulit buah yang lembut macam baldu :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hihihi...kan lissa...lembut je...macam selimut...

      Padam
  2. Kat kampung FIL akak tengah musim rambutan PC..
    Udah dibekalkan seguni oleh FIL..
    Bagi pada jiran2 sekeliling rumah..
    pastu ni akak dah dapat batuk..
    Kok kok kok malam hari..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wah bestnya kak...buang kulit...masuk dalam tupperware..simpan dalam peti ais...macam laici kak...kesian akak...betul kalau lebih makan memang batuk...kalau PC jadi gatal tekak...

      Padam
  3. Dalam banyak tu kakak tak pernah rasa buah mentega.
    Boleh sapu kat roti ke PC?

    BalasPadam
    Balasan
    1. PC pun tak pernah makan kak...cuma dengar je...teringin juga nak rasa...

      Padam
  4. buah-buah yg sedap semuanya... buah rambutan klu makan sekilo tak perasan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul kak...dulu rambutan tak ada harga kak..sekarang mahal kak...

      Padam

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..