Dahulukan Yang Dulu..

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 

7 Rabiul Awal 1437H bersamaan 19 Disember 2015
Allahu..bagaikn baru semalam meraikan Awal Muharram..azam baharu..cita cita baharu di tahun hijrah..subhanAllah..suka..duka bersilih ganti..datang dan pergi..sama ada kita alami sendiri atau sekadar menyaksi..ambillah ibrah dengan rasa kehambaan..

12 Rabiul Awal tahun ini jatuh pada 24 Disember 2015(Khamis)..yang ingat alhamdulillah..yang terlupa in sha Allah akan ingat..kenapa??..lazimnya kita akan meraikan hari kelahirannya dengan penuh rasa syukur..selawat dan salam untuk mu wahai Rasulullah SAW..dalam setiap tahiyyat solat kita menyebutnya..malah segenap ketika kita berselawat ke atas Baginda SAW..moga kita bertemu di sana..

Waktu akan terus berlalu..kalau boleh dihentikan pastinya kita memilih untuk memadam segala noda dan dosa semalam..tetapi luasnya kasih sayang Allah yang tidak terjangkau itu sentiasa memberi kita malahan sesiapa pun peluang..amin..

image
Google Image


PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

5 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Tahun ni 2 kali kita menyambut maulid nabi pada januari lalu.. 10 hari selepas maulid nabi.. arwah abah akak meninggal ..
    Cepat sungguh masa berlalu..
    Allahummasolialamuhammad..

    BalasPadam
  2. dah hampir dah. lagi 5 hari. in shaa Allah banyakkn selawat keatas nabi

    BalasPadam
  3. Semoga kita sentiasa mengingati nabi junjungan kita :)

    BalasPadam
  4. InsyaaAllah semoga Rasullullah saw idola kita...

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama