Jemari Ukhuwah Disember 2015

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 

image

Seorang blogger yang sangat gemarkan warna purple..sering memberi komen secara pukal..hihihi..sekali singgah akan tinggalkan komen untuk setiap entry yang lepas-lepas..bak kata cik akak "dibom"..terima kasih cik akak..moga sentiasa ceria ya..

Menggunakan tagline "kehidupan suatu perjalanan" pada blog beliau..PC setuju sangat..hidup ini pengembaraan..didalamnya terdapat pengajaran..sengaja atau tidak yang perlu kita hadapi..harapnya aiza sentiasa bersemangat menempuh hari mendatang..

Seorang isteri..ibu kepada 2 orang puteri seorang putera..alhamdulillah..PC suka tengok header di blog beliau..comel..moga sentiasa dipermudah setiap urusan ya..amin

Menggunakan makna daripada namanya sendiri sebagai penjenamaan pada blog beliau iaitu "The Kehalusan Kelembutan"...aktif menziarahi sahabat blogger yang lain juga...moga terus success ya adik..

"Blogger Bukan Suka-suka"..bersemangatkan..betul..itulah yang terbaik..mesti bersungguh dalam lakukan satu-satu perkara...moga sentiasa istiqhomah..amin..


PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

9 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. salam kak, terima kasih , akak pon rajin singgah blog yana :)

    BalasPadam
  2. tahniah buat blogger2 hebat di atas :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah kak ana pun blogger hebat...semua ukhuwah baik dan hebat2...

      Padam
  3. Balasan
    1. Hye...terima kasih singgah...salam ukhuwah ya..

      Padam
  4. tahniah semua... rajin-rajin depa ni... hehe

    BalasPadam
  5. Alhamdulillah dan tahniah kepada cik akak dan semua yang tersenarai...

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama