Lebihkan Pada Kasih Sayang..

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم

image
Google Image

LEBIHKAN PADA KASIH SAYANG || Berkasih sayang buka bermakna bercinta sahaja..sangatlah luas ertinya..bila sebut berkasih sayang-bercinta..macam itulah tafsirannya..lelaki dengan wanita..i love you-you love me..itu nasib sama-sama love..mintak di jauhkan yang love nya sebelah pihak..sebelah pihak lagi cuma love duit dan bernawaitu hendak mengambil kesempatan...tolong jangan buat begitu pada orang ya..dia ada keluarga..dia ada maruah..jangan dibengkokkan bendul yang lurus itu..bercintalah kerana Allah..

Sokongan,kata-kata pujian,du'a,nasihat,,sebenarnya juga adalah bentuk kasih sayang yang boleh kita tunjuk dan berikan..*nak suap nasi ke dalam mulut..boleh guna tangan..boleh juga guna sudu..matlamatnya hendak masukkan nasi ke dalam mulut..nak kenyangkan perut..walau pun guna sudu tetap menggunakan tangan jugakan..*jadi luaskan skop berkasih sayang itu..mewahkan rasa itu pada tempatnya bukan bermakna hingga melampaui batas tetapi berhemah..bukan pandu kereta sahaja perlu berhemah..perasaan dan emosi kita juga perlu dipandu..
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

7 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Sebarkan kasih sayang kepada semua. In shaa Allah aman dunia. hihi

    BalasPadam
  2. Asalam blog PC pun dah lain ya..terbaik...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikummusalam cikgu...taklah cikgu...cuma tambah warna sikit je..yang lain sama..

      Padam
  3. ye. setuju sgt. kalau semua saling berkasih sayang, pergaduhan, perkauman, salah faham dan masalah insyallah boleh dielakkan :)

    BalasPadam
  4. betul, kak.. cinta tu, luas maknanya :D

    BalasPadam
  5. sgt la setuju tu PC.
    bagi aida, now memang kena lebihkan kasih syg kat anak2.
    biar mereka kenal ibu ayah mereka dgn penuh kasih syg juga :)
    in shaa Allah.

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama