Mewah Dalam Berjimat

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم

MEWAH DALAM BERJIMAT || Dalam situasi ekonomi global yang tidak menentu ini..banyak perkara kita perlu berkita..kalau dulu mungkin list barangan keperluan mahupun kehendak panjangnya berjela..kini mungkin hanya tinggal lebih kurang sejengkal..tidak ke mana andai terus menuding jari kerana PC yakin...sejauh mana pun kita ikhtiar..kunfayakun Allah itu lebih SUPER POWER..kalau sebelum ini mungkin kita boleh berbelanja lasat minit..tapi tidak sekarang..untuk mengurangkan sedikit beban yang tergalas berdikit dikit itu lebih membantu..

PC sendiri belum lagi dapat memenuhi hajat untuk memiliki produk dari Sweetmuslimah..tapi dah siap siap masuk list..menariknya di Sweetmuslimah kita boleh kombinasikan pilihan dengan harga yang berpatutan..in sha Allah..

koleksi najwa
Sebelum diskaun : RM 159
Harga selepas Diskaun : RM 129
Dapatkan di SWEETMUSLIMAH

TD071 2 layer
Sebelum diskaun : RM 53
Harga selepas Diskaun : RM 30
Mari mengendap di SWEETMUSLIMAH(SHIFFON 2 LAYER BERMANIK)

Harga selepas diskaun KURUNG NAJWA dan CHIFFON 2 LAYER BERMANIK apabila dikombinasikan menjadi RM 159..secara tidak langsung diskaun di SWEETMUSLIMAH membantu pelanggan untuk menjadi mampu milik in sha Allah..

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

4 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

Terbaru Lebih lama