Start Enjin Kembali Menjejak

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم

Image result for wallpaper enjin
Google Imge

START ENJIN KEMBALI MENJEJAK || Sebuah kenderaan..kalau isi minyak full tank sekali pun tapi enjinnya rosak..kenderaan tersebut tidak juga boleh bergerak..tapi motorbot boleh..kalau enjin rosak..bung enjin..kemudian kayuh..haa jadi la sampan..ok..bila berblog pula blogwalking..up entri..join segmen atau giveaway..i follow you..you follow back..itu nadi untuk menghidupkan blog yang kita miliki..*apa yang bebel berjela ni PC*..

MAAF ya kawan kawan..sejak beberapa hari ini PC tak ziarah ke blog kesayangan kalian..tidak juga membalas setiap komen dan jejak yang kalian tinggalkan..sekadar up entri yang ringkas dan ada juga entri yang autopublish..*PC balik kampung,,bila dikampung sesekali jumpa adik beradik..ditambah dengan internet yang tersangatlah pemalunya..keputusannya berehatlah seketika..in sha Allah PC ziarah blog kalian ya nanti..
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

9 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. jangan lupe singgah Blog kita tau...
    ada buat GA

    BalasPadam
  2. samalah kita.. balik kampung, memang tak tengok blog hahahaa

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ada geng...sebab jarang balik kampung...lagi2 bila dapat berkumpul adik beradik..seronok...

      Padam
  3. sama laa kita..enjin duk sejuk lagi blom panaskan lagi

    BalasPadam
  4. Sama je kita nie pc...
    Baru nak mula langkah..hahaha..
    Dah lama cuti...malas pula rasanya

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama