Header Ads

Cukuplah

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Jangan tambah lagi kesakitan dengan membandingkan diri sendiri dengan orang lain..kerana  setiap orang punya bahagian masing-masing..Allah tahu apa yang terbaik untuk dia..dan apa yang selayaknya untuk kita..-Perdu Cinta-

logoblog

9 ulasan:

  1. Terima diri kita seadanya. Kalau asyik bandingkan dengan orang lain, sampai bila kita asyik rasa kekurangan diri je. Tak payah free je dapat sakit hati :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. free sakit hati tu yang tak nak..diri sendiri yang terasa bebannya...

      Padam
  2. Boleh nak bandingkan tapi jgn sampai membawa kemudharatan
    Tengok org boleh solat tahajjud setiap malam kenapa tidak kita. Tapi kalau tengok org gaji 20K kita ni separuh pun tak sampai memang payahlah kan PC.

    BalasPadam
    Balasan
    1. cari sudut persaingan sihat ya kak maksud akak..betul..sebab dari situ kita berlumba nak perbaiki diri..

      Padam
  3. kadang tu kita mudah berfikir, mudah bercakap..tapi sampai ke nak buat...kadang terlepas pandang jugak

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul..tidak dinafi Sally..nak buat tu sangat susah..

      Padam
  4. HMM PERBANDINGAN DLM PERKARA POSITIF OK KOT...

    BalasPadam
    Balasan
    1. in sha Allah ok kak..yang penting tiada unsur yang tidak baik..

      Padam
  5. Membandingkan diri untuk perkara yang baik & +ve dan seterusnya perbaiki kekurangan yang ada itu lebih baik rasanya.

    BalasPadam

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..