Jangan Salah Tempat

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
Assalammualaikum..

Mengadu dengan manusia...dibiarkan...tak mengapa..Mohon simpati juga dipandang sepi....tenang saja...Jangan bergundah gulana kan Allah sentiasa ada untuk kita hamba...kembalilah kepadanya segera...-Perdu Cinta-

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

13 Ulasan

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..

  1. Betul tu kak PC.. bila ngadu dengan manusia kadang kala ada benda yang tidak kita kongsikan tapi bila dengan Allah, bagaikan terasa tiada rahsia yang nak kita sorokkan lagii..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Setuju...dengan Allah kita lebih telus,,,lebih berlapang dada dan lebih terbuka untuk berbicara...amin...

      Padam
  2. Tapi kita ni selalu lupa
    Sebenarnya mengadu yg pasti akan didengar hanya padaNya

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul kak...mungkin kita ni suka yang memberi respon cepat....walhal Allah ada cara tersendiri jawab setiap persoalan kita...

      Padam
  3. setuju... mengadu la pada nya. Insyaallah lebih tenang. =)

    BalasPadam
  4. Betul kak PC :) Mengadu padaNya lebih tenteram :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tepat siqah...serabut macam mana pun....ketenangan itu akan datang....:)

      Padam
  5. Betul tu... setuju sgt. Kpd Allah tempat sebaiknya mengadu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Manusia ada rasa jemu...tapi tidak Allah SWT..mengadulah pada DIA terlebih dahulu.

      Padam
  6. Allah sentiasa Ada saat kita duka atay suka cuma kadang kita memilih waktu utkbpinta padanya

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama