Jangan Salah Tempat

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
Assalammualaikum..

Mengadu dengan manusia...dibiarkan...tak mengapa..Mohon simpati juga dipandang sepi....tenang saja...Jangan bergundah gulana kan Allah sentiasa ada untuk kita hamba...kembalilah kepadanya segera...-Perdu Cinta-

13 comments:

  1. Betul tu kak PC.. bila ngadu dengan manusia kadang kala ada benda yang tidak kita kongsikan tapi bila dengan Allah, bagaikan terasa tiada rahsia yang nak kita sorokkan lagii..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju...dengan Allah kita lebih telus,,,lebih berlapang dada dan lebih terbuka untuk berbicara...amin...

      Delete
  2. Tapi kita ni selalu lupa
    Sebenarnya mengadu yg pasti akan didengar hanya padaNya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul kak...mungkin kita ni suka yang memberi respon cepat....walhal Allah ada cara tersendiri jawab setiap persoalan kita...

      Delete
  3. setuju... mengadu la pada nya. Insyaallah lebih tenang. =)

    ReplyDelete
  4. Betul kak PC :) Mengadu padaNya lebih tenteram :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tepat siqah...serabut macam mana pun....ketenangan itu akan datang....:)

      Delete
  5. Betul tu... setuju sgt. Kpd Allah tempat sebaiknya mengadu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Manusia ada rasa jemu...tapi tidak Allah SWT..mengadulah pada DIA terlebih dahulu.

      Delete
  6. Allah sentiasa Ada saat kita duka atay suka cuma kadang kita memilih waktu utkbpinta padanya

    ReplyDelete

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..

Powered by Blogger.