Pasti Tiba Masanya

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum..

PASTI TIBA MASANYA ||Kalau perancangan kita belum tentu berlaku atau terjadi seperti yang direncana..mana mungkin sempurna semuanya sedangkan kita sendiri banyak kurang dan lemahnya..*PC juga langsung tidak terkecuali*..namun jangan cacatkan iman dengan meragui hadirnya hari kiamat yang pasti akan tiba..bila????..itu rahsia Allah..

A003Dan orang-orang yang kafir berkata:" Hari kiamat itu tidak akan datang kepada kami". Katakanlah (wahai Muhammad): "Bahkan (tetap datang). Demi Tuhanku yang mengetahui segala perkara yang ghaib, hari kiamat itu sesungguhnya akan datang kepada kamu". Tiada tersembunyi dari pengetahuanNya barang seberat debu yang ada di langit atau di bumi, dan tidak ada yang lebih kecil dari itu atau yang lebih besar melainkan semuanya tertulis di dalam Kitab yang terang nyata.(Surah Saba':Ayat 3)
Moga kita sentiasa perbaiki diri sentiasa..tanpa rasa lelah dijiwa..in sha Allah..
*terima kasih ukhuwah*
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

7 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

Terbaru Lebih lama