Pertemuan

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم
Assalammualaikum..

PERTEMUAN || jumaat -SABTU- ahad...Johor,Terengganu,Kelantan dan Kedah cuti hujung minggu bermula hari Jumaat dan Sabtu manakala baki negeri selainnya cuti hujung minggunya adalah Sabtu dan Ahad..kecuali yang bekerja swasta atau di jabatan-jabatan tertentu...jika pasangan atau ahli keluarga berada di bawah satu sektor mungkin tidak menjadi masalah..sedikit masalah bila berlainan sektor...tidak mengapalah..mungkin hari SABTU itu boleh dijadikan SATURDATE seisi keluarga..

Seisi keluarga itu mewah dengan pelbagai ragam..maklumlah beza umur,jantina,pemikiran..semua tidak sama..namun kalau kita bijak setiap perbezaan itu akan mampu mewujudkan satu suasana yang sangat harmoni..jadikan perbezaan itu alasan untuk cari titik kesefahaman bukan satu benteng menghalang kebahagiaan bersama..

Moga kita sentiasa bersama-sama menghargai setiap pertemuan yang diberi oleh Allah..pertemuan itu tidak bermakna bila kita bertemu sesam insan sahaja..malahan setiap perjalanan hidup kita pastinya kita melalui banyak pertemuan..fikir-fikirkan..

*terima kasih ukhuwah..
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

2 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Semoga Allah memberkati setiap pertemuan dan silaturrahim persahabatan yang terjalin... aamiin.

    BalasPadam
  2. salam , moga setiap pertemuan didiring redha Allah

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama