Auranya Kian Terasa

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum 💖

AURANYA KIAN TERASA ||Alhmdulillah...diam tidak diam rupanya hari ini adalah Jumaat terakhir di bulan Mei..20 Sya'ban 1437H..ini bermakna tinggal 9 hari lagi kita bakal menemui bulan RAMADHAN in sya Allah...moga Allah SWT beri kesempatan untuk kita menikmati lagi RAMADHAN kali ini hingga penghujungnya..

Apabila kurang dua minggu ini dirasakan masa semakin pantas berlalu...subhan Allah..menghampiri bulan RAMADHAN ini adakala dan ketika buat PC terasa sebak bila mengingati insan-insan yang telah terlebih dahulu menghadap ILAHI..saudara mara khasnya dan umat Islam amnya..bersyukurlah kerana Allah masih menghidupkan kita hingga ke saat ini..syukur yang teramat sangat ..

Istimewanya bulan RAMADHAN seperti mana semua orang sedia maklum adalah satu malam yang sering menjadi dambaan setiap ummat...satu malam yang begitu berharga daripada seribu bulan...MALAM LAILATULQADAR..malam ganjil di sepuluh malam terakhir..malam yang penuh pancaroba buat umat..

Rezeki bagi mereka yang istiqhomah menanti dengan mengorbankan sedikit nikmat dunia..bolehkah kita?..seharusnya boleh kerana malam itu malam untuk semua..cuma bezanya siapa usaha lebih peluangnya lebih cerah...amin..doa minta dengan Allah daripada sekarang...berkat kesungguhan kita tiada apa yang mustahil dengan kunfayakun Allah...

*terima kasih ukhuwah...





PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

4 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Selamat menyambut ramadhan dari kaknoor PC
    9 hari tak lama kan pejam celik pejam celik dah sampai
    semoga kita semua diberi kesempatan utk melalui ramadhan yg mulia ini

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih kaknoor..selamat menyambut ramadhan kembali untuk kaknoor sekeluarga juga ya..moga kita lebih diberi peluang untuk perbaiki amalan...amin :)

      Padam
  2. Ramadan al mubarak... semoga tahun ini lebih baik amalannya dari tahun2 sebelumnya buat kita semua... aamiin ya Rabb.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Amin..in sya Allah Bro KK...moga dengan izinNya kita berpeluang melaksanakan ibadah sebaik-baiknya :)

      Padam
Terbaru Lebih lama