Jangan Tunggu Tapi Cari

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
Assalammualaikum..

Hendak berubah kepada lebih positif tidak perlu tunggu seru..sebaliknya usahakan..cari..wahyu sudah ada..ikut..takut dalam sibuk tunggu seru..malaikat Izrail seru nyawa kita dulu...-Perdu Cinta-

10 comments:

  1. Betul tu. Setuju Sgt. Hidayah tu sentiasa ada depan mata

    ReplyDelete
  2. JANGAN BUANG NASA MERUBAH DIRI KE ARAH KEBAIKAN...

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum PC..

    betul tu, bila dah rasa nak berubah tu, berubah je kan, untuk kebaikan..inshaAllah lepas tu pasti Allah tunjukkan jalan

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum kak PC, dan selamat pagi.

    Betul tu kak. Tak payah nak tunggu seru. Bila hati dah tergerak, lakukan je. Insyallah dipermudahkan lagi jalan kita yang sebenar..

    ReplyDelete
  5. berubah untuk jadi lebih baik

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum PC,

    Tak susah didik hati berperasaan positif.. Salah satu cara, niat dalam hati utk kumpul pahala.. :-)

    ReplyDelete
  7. Dlam apa pun jua hal kalau asyik menanti/menunggu jawabnya tertinggallah
    Menyesal tak guna..

    ReplyDelete
  8. Assalammualaikum , kak PC ... =) Ya Allah , betul tue . Nice sharing kak

    ReplyDelete

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..

Powered by Blogger.