Perencah

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum 💖

PERENCAH || Alhamdulillah sudah 13 Syawal 1437H hari ini..diam tidak diam..syukur pada MU YA ALLAH..dan pastinya aktiviti kunjung mengunjung..ziarah menziarahi masih lagi rancak dan hangat..alhamdulillah..kalau hari-hari biasa ianya tidak menjadi rutin namun dengan kehadiran Syawal inilah ianya menjadi satu tradisi kita semua..subhan Allah..ingat..dalam menikmati Syawal yang masih berbaki ini..kesihatan dan keselamatan diri jangan diabaikan ya..usahakan dulu..selebihnya berserah..

Bukan sekadar berbaju baru..Syawal juga menyebabkan rumah-rumah kita meriah dengan pelbagai kuih raya..hihihi..alhamdulillah..rezeki..biarpun berasa kenyang jangan sampai tidak menjamah walau sedikit apa juga hidangan yang disediakan oleh tuan rumah..hargailah kerana itu sudah cukup membahagiakan tuan rumah..mereka rasa sangat dihargai..

Tidak kira apa pun menu..pasti di dalamnya terkandung pelbagai perencah untuk menambah keenakkan rasa dan kelazatan menu tersebut..begitu juga dalam kita sedang meraikan Syawal..tidak semua daripada kita meraikan dan menyambutnya dengan kegembiraan..begitulah kehidupan kita..yakinlah setiap yang terjadi pasti tersembunyi banyak hikmah.

#mencari redha Allah
*terima kasih ukhuwah

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

6 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Selamat hari raya maaf zahir batin akak. Mohon maaf sepanjang perkenalan walaupun di alam maya je. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sama2 ana...kak PC pun begitu juga dik...maaf zahir batin ya ana :)

      Padam
  2. Begitulah kehidupan.. selamat hari raya pc

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama