Teruskan Gigih Menyambung

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum 💖

TERUSKAN GIGIH MENYAMBUNG || 09 Syawal 1437H hari ini..alhamdulillah....nikmat..rezeki yang Allah pinjamkan kepada kita semua ummat Islam walau di mana pun berada...

Masih ada yang giat beraya lagi..tidak mengapa..teruskan..panjang umur kita nikmati sebulan raya..alhamdulillah..yang penting jaga keselamatan ketika keluar pergi beraya walau ke mana sahaja ya..

Mungkin sedari 2 Syawal sudah ada yang memulakan puasa sunnat...maka sudah selesailah enam hari berpuasa sunat dibulan Syawal...tahniah..yang belum lagi bermula..jangan la risau masih boleh dan sempat lagi...in sya Allah..

Seperti mana kita tidak tahu adakah berpeluang untuk menemui Ramadhan akan datang..ya begitu jugalah Syawal akan datang..ianya tetap datang cuma kita tidak tahu bagaimana situasinya...jadi,peluang yang ada manfaatkan sebaik-baiknya..

#mencari redha Allah 
*terima kasih ukhuwah 

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

2 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. insyaallah...semoga dianjangkan umur kita semua bertemu ramadhan akan datang

    BalasPadam
  2. saya masih belum berkesempatan untuk puasa 6 ..insyaALLAH akan mulainya minggu depan...tq sis for info

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama