Seiring Waktu

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
Assalammualaikum 💖

SEIRING WAKTU || "Kita merancang,Allah sebaliknya terlebih dahulu merencana yang sangat terbaik untuk kita".Lazimkan kita dengar frasa ini disebut-sebut,ya inilah hakikatnya.

Sekelip mata.Cepatkan sekelip itu.Sesaat.Sedetik cuma,malahan kadang tidak terjangka dek akal,itulah hebatnya kehendak Allah,"kufayakun".

Perubahan.Boleh berlaku tidak kira pada sesiapa dan di mana-mana pun.Selepas 10 tahun,,sebelum 15 tahun,ya perubahan pasti ada biarpun mungkin sedikit yang berbeza.Begitulah kitaran dan putaran perjalanan hidup kita.

Seiring waktu ianya mendewasakan kita,yang membezakan adalah tahap kematangan dan corak serta gaya kehidupan kita.Baguslah andai wujudnya perbezaan itu dengan berlakunya anjakkan positif.Beredar daripada takuk lama ke takuk baru yang lebih memberangsangkan.Alhamdulillah.

Image
Google Quote 

#mencari redha Allah 
* terima kasih ukhuwah 
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

4 Ulasan

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..

  1. Wkmsalam.
    Seiring waktu, bertambah usia
    Mudah2an kita berubah kepada yang lebih baik.

    BalasPadam
  2. In Shaa Allah.. semoga menjadi yang lebih baik dari yang sebelumnya..

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama