Tak Rugi Pun

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
Assalammualaikum 💖

Air tidak boleh bersatu dengan minyak..tapi air boleh memadam maraknya api..cuba mainkan peranan seperti air..bukan orang lain sahaja berasa nyaman..kita juga berasa damai..🌸Perdu Cinta🌸

19 comments:

  1. nice sharing... erm... betul gak ni sis.... kdg2 nak marah jer... hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih kak...kan..kadang mood ke lautan hindi..alahai..

      Delete
  2. Betul sngt tu PC
    Jadilah seperti air dapat memadamkan api yg sedang marah, menghilangkan haus sang musafir yang kepanasan dan menyejukkan pandangan mata kann

    ReplyDelete
  3. Wkmsalam.
    Air boleh menghidupkan,
    Air juga boleh mematikan.

    ReplyDelete
  4. Bnyakkan minum air, cuaca tak mennetu nh kann ~ hehe

    ReplyDelete
  5. Mendalam quote nie.. terbaik perdu cinta

    ReplyDelete
    Replies
    1. SubhanAllah...alhamdulillah terima kasih AK..

      Delete
  6. Tapi kadang2 air semarakkan api jugak emmmm

    ReplyDelete
  7. Air Membuat Kita Lebih Segar disaat panas ... hahaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul...kecuali ais buat kita kurang hilang dahaga..

      Delete

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..

Powered by Blogger.