Header Ads

Tak Rugi Pun

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم 
Assalammualaikum 💖

Air tidak boleh bersatu dengan minyak..tapi air boleh memadam maraknya api..cuba mainkan peranan seperti air..bukan orang lain sahaja berasa nyaman..kita juga berasa damai..🌸Perdu Cinta🌸
logoblog

19 ulasan:

  1. nice sharing... erm... betul gak ni sis.... kdg2 nak marah jer... hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih kak...kan..kadang mood ke lautan hindi..alahai..

      Padam
  2. Betul sngt tu PC
    Jadilah seperti air dapat memadamkan api yg sedang marah, menghilangkan haus sang musafir yang kepanasan dan menyejukkan pandangan mata kann

    BalasPadam
  3. Wkmsalam.
    Air boleh menghidupkan,
    Air juga boleh mematikan.

    BalasPadam
  4. Bnyakkan minum air, cuaca tak mennetu nh kann ~ hehe

    BalasPadam
  5. Mendalam quote nie.. terbaik perdu cinta

    BalasPadam
    Balasan
    1. SubhanAllah...alhamdulillah terima kasih AK..

      Padam
  6. Tapi kadang2 air semarakkan api jugak emmmm

    BalasPadam
  7. Air Membuat Kita Lebih Segar disaat panas ... hahaa

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul...kecuali ais buat kita kurang hilang dahaga..

      Padam
  8. setuju dengan statement ni PC

    BalasPadam

Kata-kata kalian itu INSPIRASI..TERIMA KASIH..