Sebahaginnya

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum 💖

SEBAHAGIANNYA.. Seronok..sesiapa pun pasti berasa gembira dan bahagia bila apa sahaja yang diusaha hasilnya berlipat ganda..alhamdulillah.Walau tidak banyak bertambahnya tapi nikmatnya itu terasa luar biasa.Walau lemak ditubuh bertabah sekalipun..ya,ada yang berasa sangat bahagia..berat badan bertmbah juga?..ya..ya..ya..kerana setiap orang impian atau cita-citanya kan berbeza..oleh itu idak usah berasa hairan ya..hihi..


Sebahaginnya
Google Image


Sebahagiannya..bukan milik kita..bersyukur andai hari ini Allah lipat gandakan rezeki kita,bukan Allah suka-suka beri kita  limpahan rezeki..lebih tebal keraknya,,lebih besar juga ujian mengurus nikmat daripadaNYA..🌺Perdu Cinta🌺
Saling berbahagi. Berbahagi ini luas maksudnya yang boleh kita tafsirkannya..mungkin berbahagi kasih sesama insan..mungkin juga berbahagi reeki antara satu sama lain..ya sangat luas dan mendalam maksud yang boleh kita terjemahkan..dan yang paling utama kita kena jelas pada satu perkara iaitu dalam rezeki kita Allah selitkan juga rezeki untuk insan lain..untuk juga makhluk lain di muka bumi ini..

Perbetulkan.Lazim orang beranggapan..malah dulu PC juga beranggapan bahawa masalah dan musibah yang menyesakkan dada dan menyebabkan kita mengalirkan air mata itu sahaja ujian buat kita..sebenarnya tidak..yang best-best..yang mengembirakan malah kesenangan itu juga adalah ujian untuk kita sebenarnya.Oleh itu berhati-hatilah sentiasa.

*terima kasih ukhuwah
#mencari redha Ilahi

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

5 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Alhamdulillah masoh lagi dikurniakan rezeki halal untuk terus bernafas dibumi Allah ini..aamin aamin

    BalasPadam
  2. Di dalam rezeki kita itu ada sebahagiannya hak orang lain.

    BalasPadam
  3. Benar kak. Terima kasih atas semua rezeki yang dikurniakan. Syukur apa adanya :)

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama