Tiada Salahnya Menjadi Penagih..Bolehkah?

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum 💖

TIADA SALAHNYA MENJADI PENAGIH..BOLEHKAH? || Rasa macam baru masuk tahun baru..baru semalam msing-masing berkongsi azam ditahun baru..hari ini dah masuk Ahad yang ketiga ditahun 2017..alhamdulillah..selamat petang semua..yang bersantai bersama keluarga..selamat bersantai..yang mana ada anak-anak kecil..jaga betul-betul..perhatikan pergerakkan mereka..😊..

Perhatian itu sangat perlu..jangan kata anak-anak kecil..orang dewasa pun perlukan perhatian.Semakin berusia sikap dan pemikiran mereka akan kembali seperti kanak-kanak kecil..emosi yang sangat rapuh..mudah terasa hati..mudah sedih dan mudah juga marah..Kita saling tagih perhatian satu sama lain.

Jangan malu..jadilah penagih yang tegar dan setia pada Penciptanya..doa..minta apa yang dihajati.Jangan segan meminta untuk tagih doa daripada insan-insan sekeliling kita agar dipermudahkan setiap langkah dan urusan dunia mahupun akhirat kelak.Kita tidak sekuat mana..mungkin fizikal kita ya..namun dalaman kita tersangat mudah rapuh untuk bergerak bersendirian..cari sumber yang boleh sedikit sebanyak memotivasikan kita agar lebih utuh.

Tiada Salahnya Menjadi Penagih..Bolehkah?
Google Image

Kedewasaan itu bukan pengukur bahawasanya kita ini sudah cukup tahu serba serbi.Sudah cukup mampu untuk melangkah sendiri tanpa perlu ada insan lain disisi..sesekali pasti kita tersasar nanti..hampirilah..tagihlah nasihat daripada insan-insan yang boleh menarik kita lebih mendekati dan mencintai ILAHI..💗Perdu Cinta💗
*terima kasih ukhuwah
#mencari redha Ilahi


PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

13 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Tak salah..kita semua boleh jadi penagih dgn Pencipta, doa doa dan doa...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul...setuju sangat...jangan jemu..teruskan meminta :)

      Padam
  2. sangat terkesan...jangan kita berhenti menagih dalam.doa
    .moga suatu saat tertunai jua..amin

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul...kita usaha...kita minta...insyaAllah,Allah beri yang terbaik :)

      Padam
  3. nice sharing.. menagih doa dari Allah..

    ppstt: cntik lah trmplate baru, akak edit sendiri ke ?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih QR...ubah warna dan edit sikit2 mana yang yakin tak silap QR..ngeri nak ubah lebih2...sebab ada pengalaman punah semuakan..gara2 pandai2 ubah template :)

      Padam
  4. jadi penagih kasih ALLAH.. memang tak salah...

    BalasPadam
  5. Sememangnya kita patut menjadi penagih keberkatan dan kasih sayang Illahi... subhanallah walhamdulillah... Allahuakbar.

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama