Peluang Keemasan

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum ♡ 


PELUANG KEEMASAN ~ Ada yang mengatakan peluang hanya sekali.Tidak datang berkali-kali.Tetapi bagi PC..selagi mana kita masih ada denyut nadi,peluang itu SENTIASA ada..sama ada kita mahu memanfaatkan atau sebaliknya peluang itu.

Warga emas .. masa itu emas .. diam itu gold .. peluang keemasan .. emas .. bernilai .. mahal dan tersangatlah sinonim dengan fitrah manusia yang suka akan kecantikkan dan perhiasan.Ada juga yang tidak menggemari perhiasan daripada emas namun itu pilihan masing-masing bagi wanita.Bagi wanita sejati zahiriah juga batiniah.Untuk lelaki sememangnya diharamkan memakai emas.

Emas seringkali menjadi simbolik..mewah,mahal dan sangat berharga.Persoalannya .. sudah cukup menghargaikah kita.

Setiap kehadiran Hari Jumaat juga satu peluang keemasan.Selagi berhayat..selagi itu kita bakal tempuh penghulu segala hari ini.Inilah dia peluang itu sentiasanya ada.Ada yang menganggap alah..biasa-biasa sahaja..ada juga yang mengambil kesempatan sebaik-baiknya untuk menggandakan amalan di hari ini.Terserah..terpulang.

Salam Jumaat indah semua..Jumaat pertama di bulan Februari.

PELUANG KEEMASAN

*terima kasih ukhuwah 
#sama-sama mencari redha Ilahi 

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

6 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Salam Jumaat PC. Semoga beroleh keberkatan hari yg penuh barokah ni. Setiap peluang yg ada kena gunakan sebaik mungkin.

    BalasPadam
  2. salam junaat pc...betul tu pc..selagi hayat ada..peluang ith sentiasa ada.

    BalasPadam
  3. peluang keemasan mesti direbut dengan segera!

    BalasPadam
  4. Betul tu PC, selagi kita bernafas peluang sentiasa ada..

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama