Jangan Sia-siakan Anugerah Itu

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum WBT


JANGAN SIA-SIAKAN ANUGERAH ITU | Anugerah itu penghargaan kalau dinilai dari insan kepada insan 👉 menghargai satu sama lain dengan cara dan kemampuan masing-masing.Allah SWT juga memberi banyak anugerah kepada hamba-hambaNYA mengikut seperti mana yang DIA KEHENDAKI  kepada siapa yang selayaknya.

Jangan sia-siakan anugerah itu.

Sebelum ambil pusing dan menilai pada anugerah lainnya..lihat terlebih dahulu yang tersangat hampir dengan kita.Setiap inci ditubuh kita adalah anugerah yang sangat-sangat bernilai.Pinjaman dariNYA dipertanggungjawabkan pada kita untuk menjaga dengan cara yang semampu dan sebaik-baiknya.Syukuri sentiasa.Berasa cukup dan berharap nanti bangkit menjadi saksi yang menyebut hal yang baik-baik sahaja semuanya semasa di dunia.Aamin.

Apa sahaja yang Perdu Cinta miliki..kalian miliki..itu anugerah.Biar mungkin dirasakan memperolehi dari gigihnya berusaha,doa,istiqhomah dan tawakkal..sebenarnya ia anugerah.Berapa ramai yang berusaha namun belum berjaya..dan berapa banyak yang santai-santai Allah SWT beri.Dalam apa pun hal dan urusan.Nampak tak..oleh itu biar sekecil nikmat itu anugerah dariNYA..jangan sia-siakan anugerah itu.

Salurkan setiap anugerah itu ke arah kebaikkan bukan kemungkaran.Lorongkan dan bina landasan terbaik agar ianya menjadi saham terbesar di SANA kelak.

#sama-sama mencari redha Allah SWT.

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

6 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Anugerah yang tak ternilai.. Dijaga baik pasti memberikan yang terbaik..

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah, syukur apa yang kita ada, hargai sebaiknya

    BalasPadam
  3. Syukur apa yang kita miliki dan kita nikmati di dunia ini :)

    BalasPadam
  4. Sentiasa bersyukur apa yang kita miliki dan kita nikmati di dunia ini...

    BalasPadam
  5. Minda dan fizikal yang sihat adalah anugerah Allah yang tak ternilai

    BalasPadam
  6. Subhanallah walhamdulillah.. syukur atas pinjamanNya kepada kita.. Allahuakbar.

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama