Perubahan Besar-besaran

PERUBAHAN BESAR-BEASARAN
بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum wbt


PERUBAHAN BESAR-BESARAN | Jumaat pembuka dibulan Oktober bersamaan 25 Muharram 1440H.Allahu,empat hari lagi kita bakal melangkah masuk ke bulan Safar.Syukur atas segala limpahan nikmat.Moga ianya lebih mendekatkankan kita pada DIA.

Perubahan besar-besaran.

Bukan hari lain tidak baik.Jauh sekali tiada keberkatan.Bukankah setiap satu yang Allah ciptakan itu penuh kebaikkan.Alhamdulillah.Cumanya Hari Jumaat dikenali sebagai penghulu segala hari bagi ummat Islam di seluruh pelusuk dunia di muka bumi Allah SWT ini.Hari kebesaran dan mewah kemuliaan.

Syukur disetiap hari Jumaat kita masih lagi bernafas.Masih lagi berdenyut nadi dan bebas bergerak ke sana ke sini beraktiviti.Ada yang hari Jumaat Allah perintahkan Malaikat Izrail cabut nyawanya.Ada yang dikurangi nikmat sihatnya.Tidak kurang yang Allah turunkan musibah untuk menguji dan mengingatkan.Allahu.Bila kiamat kecil berlaku..ingatlah kiamat besar pasti berlaku dan menyusul.Di hari Jumaat yang mana satu itu hanya DIA yang tahu.

Pada setiap kesempatan yang diberi olehNya..PC dan kita semua cuba lakukan perubahan besar-besaran.Tidak bererti drastik tapi bersungguh-sungguh dan sentiasa.Paksa diri.Nanti lama-lama jatuh cinta..

Perubahan Besar-besaran

#sama-sama mencari redha Allah SWT

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

6 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. salam jumaat PC ^^ alhamdulillah masuk safar dah

    BalasPadam
  2. semoga hari mendatang lebih baik dari hari sebelumnya..

    BalasPadam
  3. in shaa Allah.peringatan bersama tq PC
    salam jumaat 💗

    BalasPadam
  4. Salam Jumaat yg diberkati PC, semoga perubahan membawa rahmat kejayaanNya did unia dan akhirat.. aamiin.

    BalasPadam
  5. Banyak dah kiamat kecil sedang berlaku besar besaran ni kak pc.. Allahu takut rasanya..

    BalasPadam
  6. takutnya sekarang sudah nampak tanda2 kiamat kecil. semoga kita semua terpelihara.

    salam senin kak pc

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama