Jauh Panjang Dan Lama

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum wbt

JAUH PANJANG DAN LAMA |Dapat berpimpinan tangan dengan insan-insan yang dibolehkan dan disayangi di dunia itu sangat membahagiakan.Gengaman tangan itu menyalurkan 1001 rasa yang tidak mampu pun diungkap dengan kata-kata.SubhanaAllah.Jauh,panjang dan lama itu dirasakan begitu dekat,pendek dan singkat masa yang berlalu.Allahu.Bila dalam ketakutan,kerisauan di dunia kita mencari mereka.Terkadang Tuhan pun dikemudiankan.Sepatutnya Tuhan yang mesti didahulukan.Tak mengapa,,perlahan-lahan kita ubah dan berubah.

Related image
GOOGLE IMAGE

Satu masa nanti..biar pun hanya secebis..ya,ganjaran daripada amalan kebaikkan yang kita paling kita harapkan untuk jadikan sandaran.Tiada lagi dakapan ibu ayah..tiada lagi genggaman erat suami,isteri,adik beradik,sahabat dan sebagainya.Allahu.Moga ketika itu kasih sayang Allah yang bantu kita.Jauh,panjang dan lamanya di sana kelak semuanya kita lalui atas satu perteruhan kehidupan yang dijalani di dunia satu ketika dahulu.

#sama-sama mencari redha Allah SWT


PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

4 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. semoga kita mampu sampai ke garisan penamat dgn jayanya dlm perjalanan yg panjang ini...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mudah-mudahan Cikgu AK..inshaAllah.Meniti perjalanan dengan sabar.

      Padam
  2. Hanya kasih sayang Allah yang kekal abadi

    BalasPadam
  3. Semuanya pinjaman.. Dunia sementara

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama