Kualitinya Yang Dipandang

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum wbt

KUALITINYA YANG DIPANDANG | Menilai dari sudut kualiti itu sering menjadi utama. Masakkankah. Makanankah. Pakaiankah. Hasil kerjakah. Sebolehnya kualiti diperhatikan dahulu. 

Beribadah. Allah SWT juga menilai kualitinya. Niatnya.Ikhlasnya.Kesungguhannya.Istiqhomahnya.Semua Allah SWT ambil Kira dan ada nilainya yang kita sendiri tidak tahu. Kalau setiap solat kita ada ganjaran yang berbeza pun sebenarnya kita tak tahu.. Termasuklah sedekah.. Puasa dan yang lainnya juga.

Kualitinya yang dipandang. Biar sedikit namun berkualiti. Tapi kalau dapat banyak dan berkualiti apa salahnya.. nikmat berganda namanya.Cuti sekolah bakal berakhir.. Mungkin hari ni sudah ada yang kembali ke sekolah dan ada juga yang mula sekolahnya hari esok ..alhamdulillah. PC percaya walau singkat namun telah banyak pengisian yang diberi oleh ibu bapa kepada anak-anak ditambah Sambutan Hari Raya Aidiladha beberapa hari lepas. 

#sama-sama mencari redha Allah SWT 

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

10 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. hari ini ramai berehat dirumah, esok sudah mula bersekolah dan bekerja.

    BalasPadam
  2. Harap belum terlambat utk ucapkan Salam Aidiladha buat PC. Minggu cuti sekolah yg agak padat dgn amanah qurban bersama ahli kariah dan silaturrahim persaudaraan. Semoga Allah memberkati ibadah kita semua dan beroleh haji yg mabrur bagi mereka yg mengerjakannya.. aamiin.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Salam Aidiladha kembali Tn. Memang panas. Majlis walimatulurus pun sudah mula ni.. Menghampiri hujung tahun.

      Padam
  3. biar sedikit tapi berterusan dan berkualiti =)

    BalasPadam
  4. New follower here 🙋, nice sharing.

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama