Madrasah Ramadhan Pun Berakhir

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum wbt

MADRASAH RAMADHAN PUN BERAKHIR |Seperti semalam baru pengumuman puasa.Hari ini sudah hari yang terakhir untuk tahun ini.Hari akhir kita umat Islam berada di bulan Ramadhan melunas rukun Islam ketiga dan dalam masa sama melunas rukun Islam keempat juga,membayar zakat fitrah.Allahu.

RELATED IMAGE
Madrasah Ramadhan Pun Berakhir | Perdu Cinta

Alhamdulillah.

Tidak ringan melunas rukun.Bangun seawal pagi bersahur.Menahan nafsu ketika menyuap makanan di hadapan mata..dalam keadaan perut terisi dengan pelagai menu bergegas pula menunaikan solat sunat tarawih..Allahu..madrasah ini membentuk jiwa melentur nafsu moga mengikis kebiasaan-kebiasaan yang sewajarnya.

Madrasah Ramadhan pun berakhir.Terima kasih Allah atas sekali lagi kesempatan yang diberi.Moga ada lagi Ramadhan mendatang untuk PC dan kita semua nikmati barakah dan manisnya.Aamiin.

Sekian.

#sama-sama mencari redha Allah swt


PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

8 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. SELAMAT HARI RAYA PC N FAMILI BERGEMBIRALAH MENYAMBUTNYA

    BalasPadam
  2. salam akhir ramadan dan selamat hari raya aidilfitri =)

    BalasPadam
  3. cepat betul rasanya Ramadan ni...rasa mcm nak minta sambung Ramadan sbb banyak perkara yang tak sempat dibuat...moga ada rezeki utk bertemu Ramadan akan datang..Aamiin

    BalasPadam
  4. Ramadan pasti dirindui.. moga dpt bertemu lagi Ramadan di tahun2 mendatang.. aamiin.

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama