Kalau Tidak Kerana COVID-19 Pun Sebenarnya

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum wbt

KALAU TIDAK KERANA COVID-19 PUN SEBENARNYA | Sana sini masih membicarakan dan membincangkan serta mencari solusi terbaik untuk memutuskan rantaian virus ini serta mendapatkan formula bagaimana untuk merawat pesakit. 


Langkah demi langkah ditegaskan. Cara demi cara diaplikasikan. Tujuannya untuk mengawal, merawat dan menyelamatkan.Ramai yang siaga menjadi barisan hadapan sedari awal hinggakan ke hari ini.Tugas kita adalah harus sentiasa memberi kerjasama bersama-sama dan disiplin selagi diperlukan. 


related image

Menjaga jarak.Sentiasa cuci tangan. Mengutamakan kebersihan diri.Kurangkan berada di luar kediaman tanpa urusan penting.Kalau tidak kerana COVID-19 pun sebenarnya itu semua suatu yang mesti kita lakukan dan amalkan setiap hari.Cuma kali ini ianya diberi penekanan yang amat serius.



Kalau dilihat dan diperhalusi, situasi sekarang banyak perkara sememangnya telah dekat dan menjadi rutin kita. Ada juga perkara-perkara baru yang mesti dipelajari dan diubah untuk  dipraktikkan dan menjadi lebih baik.



S e k i a n



Semua menjadi indah pada waktunya
PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

6 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Betul tu... Islam juga menuntut umatnya menjaga kebersihan

    BalasPadam
  2. Betul tu, kuman ada di mana2, kita tak boleh lihat dia dengan mata kasar, baik cegah dengan amalkan kebersihan ;)

    BalasPadam
  3. Wkmsalam
    Norma baharu untuk kita menjaga kesihatan

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama