Semua Atas Mahunya DIA

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum wbt

SEMUA ATAS MAHUNYA DIA.Hari ini kita menjadi salah satu dan salah seorang makhluk yang hidup di muka bumi Allah SWT ini,bukankah ianya satu nikmat.Nikmat bila Allah SWT pilih kita hidup dalam rahim ibu dan lahir ke dunia daripada rahim ibu juga.Sedari dalam kandungan kita sudah berada dalam kasih sayang.Allahu.Allahuakbar.

related image

Bukti kekuasaan Allah SWt lihat pada diri sendiri.Allah SWT cipta kita inilah bukti paling dekat kekuasaanNYA sebelum melihat ciptaan-ciptaanNYA yang selain kita.Sudah tentu ada alasan tersendiri menga DIA mengizini kita lahir dan hidup,pasti juga kita semua menjadi seindah-indah ciptaanNYA.

Siapa pun kita,apa pun keadaan kita dan seperti apa pun rupa kita,itu semua atas mahunya DIA yang mencipta dengan rasa cinta.Tanpa mahuNYA kita tidak mungkin hidup du dunia ini.

Sekian

Semua menjadi indah pada waktunya


PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

10 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

Terbaru Lebih lama