Rahmat Allah SWT Itu Paling Berharga

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum wbt

RAHMAT ALLAH SWT ITU PALING BERHARGA.Hidup berkasih sayang.Saling menghormati.Sentiasa mengingatkan.InshaAllah sejahtera kehidupan baik peribadi sendiri,keluarga,masyarakat dan seterusnya negara.Aman kerana suasana menjadi mewah dengan rasa dan cetakkan yang semua berkembang positif.

Baik di dunia mahupun di akhirat nanti,sangat penting meraih kasih sayang Allah SWT pada diri kita.Rahmat Allah SWT itu paling berharga sebenarnya.Ibarat kunci yang boleh membuka pelbagai jenis dan saiz mangga.Nampak tak.

related image

Bukan cuma PC,PC rasa setiap daripada manusia di muka bumi ini sentiasa mengharapkan rahmat daripada Allah SWT walau sebesar mana dosa yang pernah dilakauan dan walau cuma sedikit kebaikkan yang telah dilunaskan.Kejayaan dunia untuk kesejahteraan dunia,untuk memenuhi segenap tuntutan kehidupan yang sementara.Namun hakikat kejayaan sebenr-benarnya ada bila kita telah berjaya menjadi penghuni syurgaNYA selama-lamanya.Aamiin.

Berjaya dunia belum menjamin berjaya akhirat.Kurang berjaya di dunia boleh jadi sangat cemerlang di akhirat.Rahmat Allah SWT itu rahsia.Kit ateruskan usaha.

Jumaat indah untuk semua sahabat.

Sekian

Semua menjadi indah pada waktunya


PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

5 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Benar PC, sejahat mana pun seseorang, mesti dia akan tetap perlukan belas ihsan dari Tuhan :)

    BalasPadam
  2. Terima kasih atas perkongsian yang sungguh bermakna :)

    BalasPadam
  3. Waalalaikumussalam PC. Ruby doakan PC sihat sejahtera.

    Benar. Kejayaan yang abadi di akhirat sana. Berjaya didunia belum jadi ukuran berjaya di akhirat.

    Moga kita sama² berusaha mencari rahmat dan kasih sayang Allah sentiasa. Kunci kepada kejayaan yang sebenar 💗

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama