Sumpah Sampai Kiamat

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum wbt

SUMPAH SAMPAI KIAMAT.Hari ini kuat.Esok lemah.Terkadang tidak sampai esok pun sudah rebah dan kalah lagi berkali-kali berterusan.Iman kita.Iman ummat akhir zaman termasuklah PC.Goyah dan goyang bergelombang.Takut sebenarnya.

related image

Sumpah bersungguh-sungguh sampai kiamat.Sumpah mati.Anak cucu Adam as yang menjadi sasaran dan pertaruhan.Iblis yang sering mendatangi kita dengan rupanya sendiri dan dengan caranya sendiri atau iblis yang datang dengan wajah dan watak manusia sama-sama sangat menakutkan dan minta dijauhkan.Nauzubillah.Ya Allah.

Iblis yang bersarang dalam tubuh manusia hingga menguasai segenap rongga hati dan fikiran manusia tersebut sehingga manusia itu berjaya menjadi idola,kebanggaan itu lebih-lebih lagi mengerikan.Bila hati mati,fikiran melayang,pandangan kabur dengan nikmat dunia yang walaupun maksiat dan dosa,Allahuakbar.Tidak muatahil semua rencana si iblis durjana.

Satu hal yang mesti kita tahu ialah,iblis tetap bersujud kepada Allah SWT.Jadi jangan kita lebih dahsyat daripada iblis.

Sekian


PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

8 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. Semoga kita dijauhkan drp godaan iblis yg dilaknat Allah....

    BalasPadam
  2. Jangan mudah tergoda dengan bisikan iblis yang akan merosakkan kita juga. Paling dasyat tu jangan lebih teruk dari iblis ataupun bersahabat dengan iblis.

    BalasPadam
  3. SERAM DENGAN SUMPAH TAKUT MAKAN DIRI

    BalasPadam
  4. Nauzubillah, semoga kita dan keturunan kita tak menjadi pengikut iblis laknautullah.

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama