Belum Tentu Juga

بِسْـــــــــمِ ï·²ِالرَّØ­ْÙ…َÙ†ِ الرَّØ­ِيم 
Assalammualaikum wbt

BELUM TENTU JUGA

Rumah besar dan luas serta dilengkapi dengan banyak kemudahan,belum tentu juga penghuninya berasa benar-benar tenang dan bahagia.Rumah kecil dan sempit apatahlagi serba serbi kekurangan,kesian sangat namun belum tentu penghuninya selalu berasa tidak bahagia dan kesedihan.Rumah,bangunan dan sebagainya yang dianggap berpenghuni belum tentu benar-benar berpenghuni dan rumah,bangunan dan tempat atau kawasan kosong belum tentu juga benar-benar kosong tanpa penghuni.

Thinking Hmm GIF - Thinking Think Hmm - Discover & Share GIFs
KREDIT

Air laut,arus sungai yang tenang belum tentu juga tidak berbahaya,boleh jadi ombak dan arusnya menggila cuma sekelipan mata.Menjadi asbab berpisahnya nyawa dengan jasad-jasad yang dimahunya DIA.

Setenang-tenangnya orang belum tentu juga dia mampu mengendali segala situasi sebegitunya sentiasa.Adakala diterpa rasa kelam kabut hingga hilang punca yang barangkali parah juga.

Melihat,bersangka atau berandaian.Boleh jadi ya dan boleh jadi tidak.Boleh jadi berlaku boleh jadi belum tentu juga berlakunya.

Sekian.

Moga semua menjadi indah pada waktunya.

  

PeRdU cINta

Lifestyle Personal Blog - Menjaga rasa cinta.Pengalaman diolah menjadi artikel. JUA AZURA | ISTERI & BLOGGER | ASAL BATU PAHAT JDT | UNTUK REVIEW : EMAIL KE teratakcomelkita8384@gmail.com twitter rss instagram facebook

9 Ulasan

TERIMA KASIH selalu menyokong PERDU CINTA

  1. betul

    yang baik tak semestinya baik,
    yang jahat tak semestinya jahat.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Boleh berubah bila-bila masa. Yang penting akhir perjalanan hidup di dunia.

      Padam
  2. itu la, moga segalanya menjadi indah diwaktunya

    BalasPadam
  3. rumah kami kecik je.Cukup untuk 4 beranak. ada 3 bilik. Bila rumah kecik lebih senang nak bercakap.hahah.. Lebih senang nak tengok muka. Tak de la sorang kat atas sorang kat bawah. Bila makan semua makan. Anak tengah mandi ke, tengah makan ke semua kita nampak. Senang rumah kecik ni.

    Orang mungkin rasa, orang rumah kecik ni tak kaya rasa. tapi kami bahagia..giteeeww..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Paling penting pengisiannya dalam sebuah rumahtangga. Sederhana pada pandangan mata manusia tapi mewah pada pandangan Tuhan.

      Padam
  4. betul tu.. semuanya belum tentu kita hanyak boleh predict dan jangka buat andaian sendiri. semua nya Allah juga yang tentukan..

    BalasPadam
  5. dugaan yang berbeza akan memberi impak berbeza kepada setiap individu..

    BalasPadam
  6. Hidup setiap orang berbeza. Bersyukur ada tempat tinggal. Betul, belum tentu semua yang kita impikan kita akan dapat. Bahagia terletak pada hati :)

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama